Soliga söndag

/
0 Comments
Josefine ville inte sova under natten, hon vaknade 02.30 och somnade om 05.20. Då kunde jag (Mårten) inte sova mer utan gick upp, käkade frukost och kollade igenom bilderna från dopet. Jag skjutsade Martin, Karin och Emilia till Sturup, deras plan gick redan kl 09.00. Inga problem, ingen trafik men trött och sliten. Pernilla och Magnus kom upp lite senare och vi njöt av trädäcket lite i det fina vädret. När det åkt strax innan lunch låg Therese och jag och solade på däcket. OBS, endast i korta intervaller då Josefine endast sov mycket korta stunder. Detta fortsatte under hela dagen och kvällen innan hon somnade. Det gjorde vi också efter en helg med mycket folk, aktivitet och fixande. Puh, skönt att det är 7 veckor till bröllopet (oj, oj och oj, har vi något kvar?) Ahhhhh.

Pernilla och Josefine "pratar" ...

Lite fler saker att prata om ...

Ah, äntligen fick jag fram vad jag ville ha sagt, tänker Josefine :-)

Pernilla, Magnus och Josefine, uppställda på terassen innan hemfärd ... (tack för all hjälp med dopet)


You may also like

Inga kommentarer:

Använder Blogger.