Vardagsbilder

/
0 Comments
Madeleine är i en härlig ålder, dammsuger jag så vill hon dammsuga, lagar jag mat ska hon stå bredvid och hjälpa till och gärna smaka och när jag städar vill hon göra likadant.
Idag städade jag toaletten och vasken och Madeleine kom och ville hjälpa till. Hon ska göra precis som jag med handskar och svamp och trasa. Vill dessutom gärna torka rent där jag redan har städat men det får hon gärna, hon blir så nöjd och stolt över sig själv när det blir fint....
Härmar Josefine gör hon också, både på gott och ont. Josefine sköter för det mesta sina toalettbesök själv nuförtiden och sitter ibland gärna lite längre med en bok på toaletten. Vad tror ni Madeleine vill göra, jo sitta på toaletten med en bok precis som storasyster. Det får hon gärna göra så ofta hon själv vill och en vacker dag kanske det till och med blir resultat....
Mysstund på kvällen med bolibompa och välling.



You may also like

Inga kommentarer:

Använder Blogger.