Singstar karaoke

/
5 Comments
I lördags var hela familjen tillsammans med några kompisar hos David och Anna i Lund för middag och annat. Annat i detta fall var "Singstar" karaoke för Playstation 2.

Det var hur kul som helst. Jaja, alla kan inte sjunga, inte vi heller, men det är viljan som räknas. Ett par glas vin och öl senare är alla en stjärna. I början var det inte mycket till sång, men det tog sig. Själva spelet är en tävling mellan 2 spelare alternativt en duett och sammanlagd poäng. Tyvärr hade vi bara svåra låtar, men "Boten Anna" av Basshunter eller "Save tonight" med Eagle Eye Cherry lät ganska bra. Jag kanske ska säga bra inom parantes ... men men, vi är inga Idol wannabees ... det lät iallafall :-)

Det är vid detta tillfället jag ångrar att jag bytte bort min PS2:a mot en Xbox ... på Xboxen finns ingen Singstar. Men som tur var fick jag tips om ett program för PC som motsvarar detta. Det heter UltraStar Deluxe och till det fanns det svenska schlagerlåtar (Fyra bugg, Diggiloo, Bra vibrator etc ...). Therese och jag provade det på söndag förmiddag, det var hur kul som helst ... fler låtar ska laddad hem. Programmet är dessutom gratis att ladda hem ...


You may also like

5 kommentarer:

Anonym sa...

Var är videofilmen? Vi vill ju också se och höra er....
Kram Charlotte

Anonym sa...

Bildbevis räcker bra tack. Jag har precis ätit :-)
//Håkan

Johanna sa...

Ibland kan freudian slips bli väldigt roliga... för inte har jag hört låten "Bra vibrator"... hrmmm trodde detta var en familjesida.

/Magnus

Lawenda sa...

Min kompis fick ultrastar i julklapp . Där fanns de låtarna du sa . Jag tänkte : amen min kompis pappa har säkert laddat på dem .

Jag laddade själv hem ultrastar deluxe , men det fanns inga låtar påladdade , vilken sajt laddade du hem ultrastar deluxe på ? Snälla svara .

Jag letade jätte länge på internet efter en sida där man kann ladda ner låtar till ultrastar deluxe , inga funna . Dusa att fler låtar skulle bli påladdade , fins det nån länk eller ... Vad ska man göra ?

aleandra sa...

Hej,
jag har samma problem, jag hittar inga låtar?
vart tog du hem låtarna ifrån ?:)
Taksam för sgvar:)

Använder Blogger.