Gamla och nya pärlor från mobilen

/
0 Comments
Tittade igenom fotona från mobiltelefonen häromdagen och blev lite nostalgisk och tänkte att jag skulle dela med mig av dom. Ber om ursäkt för dålig ljuskvalite särskilt på inomhusbilderna. Här gungar Josefine, 23/10-07.



Mårten och Josefine fikar, 21/12-07.



Josefine kryper ihop i vagnen och gillar inte att det blåser, 8/1-08.




Josefine klipper gräset hemma hos Pernilla och Peter, 6/6-08.




Vi var på Ven och cyklade runt och Josefine skulle sova middag men ville inte sova på en filt och inte i famnen men när vi bäddade i cykelkärran gick det bra, 29/7-08. En helt underbar dag!

Josefine i parken, 6/8-08.

Josefine handlar på Ica, 7/7-09.

Madeleine i vagnen, 8/7-09.

Det var matfestival i stan och vi åt pannkakor på stan, mumma. 23/7-09.


Samma matfestival, jag och Josefine leker lite på Rådhustorget. 23/7-09.


Innan vi fick andningslarmet så sov Madeleine antingen klistrad vid mina bröst eller som här på pappas bröst. Visst är de söta... 24/7-09.


Ibland (väldigt sällan) kommer Josefine in till oss mitt i natten. Här har hon somnat bredvid Mårten. Anledningen till att jag var vaken och kunna ta en bild var så klart att Madeleine åt. 12/8-09.


Ett av Madeleines första besök på Maxi, 23/8-09.


Josefine leker i snön utanför Söderslättshallen, 21/9-09.


Madeleine och jag tar en fika på stan mellan alla ärenden medans Josefine är hos dagmamman, 20/10-09.

Gungdax, 21/10-09.





You may also like

Inga kommentarer:

Använder Blogger.