Att sova med gosedjuren

/
1 Comments
Vi har tidigare haft några inlägg när Josefine sover lite roligt, men det här tar nog priset hittills. Josefine hade lite svårt att komma till ro och klagade på att hon inte kunde sova, inte orkade sova, inte ville sova. Men så plötsligt vart det tyst och jag hörde snarkningar från rummet. Då brukar vi vänta några minuter och sen gå in och lägga på täcket och kolla till henne. Men när jag kom in i rummet tyckte jag det såg lite konstigt ut precis innanför rummet, ett par ben som stack ut ... en docka tänkte jag. Men ack så fel jag hade.

Josefine hade somnat i lådan med gosedjuren ... hur kul är inte det?

Jag kände mig tvungen att ta några bilder på detta ovanliga fenomen. Detta kommer att vara perfekt att visa när hon blir äldre.

Hon sov så gott så, men det var inga problem att flytta över henne till sängen.


You may also like

1 kommentar:

Pernilla sa...

Underbar bild!!!

Använder Blogger.