Veckan som gått

/
1 Comments
Att leka är roligt ... att lägga saker på rad är ännu roligare. Detta är morgonlek före frukost ... checka in frisyren.

Ibland när man är jättetrött och drömmer mycket räcker inte den stora sängen till ... då är det tur att det finns en skön matta nedanför som kan fungera som extrasäng ... Vi hittar Josefine på mattan ett par gånger i veckan ...

Hej, här är jag ... Madeleine "asså" ... jag är en månad gammal nu. Tiden går fort, jag har faktiskt växt till mig lite. Hela 54 cm lång och 3120 gram tung (ja, eller lätt kanske det heter ... är inte så bra på ord ännu ...) När jag inte äter eller sover brukar jag stirra ... (detta var bilden som var minst stirrig ...).

"What are you looking at?"

Syskonkärlek, den är för härlig eller hur?



You may also like

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha den där stirrblicken känner jag igen. Jag å Lovisa brukar leka arga leken. Hon vinner alltid.
Pussa tjejerna från mig.
kram
Jessica

Använder Blogger.