Hos familjen Zirath

/
0 Comments
Semestern fortsatte i stor stil, denna gång med besök hos familjen Zirath i Tumba. Strålande väder gjorde att vi kunde spendera en stor del av dagen utomhus.


Vem behöver pool när det finns vattenspridare? Inga barn iallafall.


OK, vattnet är inte supervarmt, men tillräckligt för att det ska vara skönt en varm sommardag som denna.


Som sagt, varmt och skönt ... vem behöver fiender när det finns syskon (Pernilla !!!!)?


Här står jag i godan ro och vad händer? Jag får en hink vatten på mig ... förvisso varmt (tack)


Det var tydligen ett så "bra läge att det inte gick att missa ..." samt att Therese var beredd med kameran gjorde inte saken sämre ...


Hahaha .. tur att jag har en vattentät telefon och inga papperspengar i plånboken. Blöt blev jag iallafall ...


"Vi lurar så barn, vi lurar små barn ... på deras veckopeng" ... rusning till glassbilen för att handla efterrätt till kvällen.


Svägerskorna!


Det blev glass från Glassbilen ... mmm


... följt av lite bad i jacuzzin ...


... följt av lite mys framför en film ...


... även för vår egen lilla stekare ! (han vaskade dock inte ut någon välling iallafall ...)


Tack för en toppendag allihopa!!


You may also like

Inga kommentarer:

Använder Blogger.