Besök i Tumba

/
0 Comments
Så var det äntligen dags att träffa det senaste tillskottet i den stora "familjen", lille Rasmus; Pernilla och Magnus lille son. Egentligen skulle vi träffats redan för ett par veckor sedan, men då vi blev sjuka och inte ville riskera att smitta "den lille" sköt vi upp resan. Men väl upp passade vi på att gosa ... 


... och leka ... Hampus och Josefine har alltid kunnat leka bra tillsammans (iallafall när det båda kan prata, innan var det lite handgemäng ... men det är så barn är ...)


"Ögonen på bollen Lukas ... ta den ..."


En liten bebis är alltid mysigt att gulla lite med ... (även om vår egen kvot nu är fylld hemma på vår address!!)


Lukas var väldigt intresserad av vad Rasmus hade för sig (eller inte för sig ...)


Lite senare på kvällen var det dags för att se en show som Pernilla var med i - "Fejm", ett gäng tjejer som var grymma på att sjunga, dansa och uppträda. Det var riktigt kul att se och Pernilla var jätteduktig!!!

Barnen tyckte också det var kul då vi alla satt på första parkett. Att de dessutom fick lite dricka, chips och godis mellan akterna gjorde sitt till.


Lukas fick prova på rampljuset efter föreställningen ... han verkade tycka om det!


Kvällen avslutades med lite god dryck och godis i soffan. Magnus och Lukas passade på att busa lite!


Rasmus körde en klassisk "Jag vill gärna vara med så länge jag kan, men när jag inte orkar mer, somnar jag där jag är" uppställning!


Vi hade en härlig dag och kväll i trevligt sällskap!


You may also like

Inga kommentarer:

Använder Blogger.