Besök hos familjen Lindvall

/
0 Comments
När Madeleine vaknade på eftermiddagen efter kyrkogårdsbesöket satte vi oss i bilen och körde till Hammarlöv prästgård och hälsade på familjen Lindvall. Jag och Sandra lärde känna varandra hösten 2007 när vi gick på babysång med våra flickor. Sandra och Markus äldsta dotter Isabella är några månader yngre än Josefine medans dotter nr 2, Julia, är knappt halvåret äldre än Madeleine.
Hammarlöv prästgård har en stor lummig trädgård med fruktträd och massa bär. Rena himmelriket för Madeleine som gärna mumsar på något om hon får tag i det.
Mums, jag gillar mat i alla former....

Markus är egenföretagare som just nu håller på med dräneringsarbete runt Hammarlöv kyrka, så vi tog en liten och då menar jag liten promenad genom häcken till kyrkan och hälsade på och fick provköra grävmaskinen.
Josefine var väldigt tveksam till en början men när jag satte mig i den så vågade hon också prova.


Här har Josefine fått sällskap av Isabella i förarstolen men jag vet inte riktigt vad det är för spjuveraktig min hon har....




You may also like

Inga kommentarer:

Använder Blogger.