Lite allt möjligt, bilder, händelser i vardagen och roliga länkar. Samt annat skoj som vi hittar.
fredag, juni 18, 2010
Man behöver inte leka i sandlådan
Båda barnen gillar att leka i sandlådan. Men ibland tycker Josefine att Madeleine "stjälper till" istället för hjälper till och vill göra något annat. Men som den snälla storasyster hon är håller hon Madeleine sällskap iallafall ...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar