onsdag, maj 12, 2010

Utflykt på gatan

De flesta dagarna (om vädret tillåter) är vi utomhus och leker. Ibland vill Josefine leka på gatan, antingen med sin stora cykel, trehjulingen eller som i denna filmen, sin sparkcykel. Tidigare har vi inte haft med Madeleine på något forden, hon brukar sitta i vagnen eller i famnen. Men i veckan kom vi på att vi kunde ta ut gåvagnen. Det funkade verkligen kanon, nu blir även hon lite mer mobil ute på gatan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar