Idag tog Mårten med bägge tjejerna till lekplatsen efter att han hämtat Josefine hos dagmamman. De gungade och Josefine säger:
- Pappa, jag blundar så att det inte blir kallt i mina ögon.
Josefine gillar inte när det blåser i ögonen för som hon säger då rinner hennes tårar, det är därför hon konsekvent vill ha sina skidglasögon när vi är ute under det kalla halvåret.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar